Hoe reserveren?

U kan ten laatste 2 werkdagen op voorhand, op 2 manieren een rit aanvragen :

  • telefonisch: 016/20 53 83.imagesE3EU97CM

U kan elke werkdag bellen tussen 9.00 uur en 12.00 uur en tussen 13.00 uur en 16.00 uur om ritten aan te vragen of te wijzigen.

  • online:  naamloos1

Maak gebruik van onze aanvraagdocumenten voor individueel vervoer en/of groepsvervoer.

Ga naar “Online aanvragen” rechts op het blad en kies het juiste document.
De mail-inbox wordt dagelijks behandeld.

Welke informatie hebben we nodig wanneer je telefonisch een rit reserveert?

(onze dispatchers zijn veelal vrijwilligers die niet alle leden kennen noch alle adressen en gewoonten)

  • persoonlijke gegevens: naam, telefoonnummer en volledig adres (adres van vertrek);
    datum en uur van vertrek;
  • enkele rit of een heen- en terugrit? Ophaal- + bestemmingsgegevens (volledig adres, uur) worden ook vooraf afgesproken. OPGELET: hoe flexibeler u bent bij de aanvraag van de uren hoe gemakkelijker het is om uw rit toegewezen te krijgen.
  • ben je alleen of gaat er een begeleider mee? Naam van de begeleider(s) doorgeven. Hun lidmaatschap moet in orde zijn.
  • om welk type rolstoel gaat het? (manueel, elektrisch, scooter …)
  • moet er eventueel extra bagage mee vervoerd worden? (opgelet: we doen geen goederenvervoer)

De dispatching bevestigt uw aanvraag of neemt contact en spreekt met u af wanneer u zal worden opgehaald en of teruggebracht.
U moet ervoor zorgen dat u op het afgesproken uur ook effectief klaar staat, want onze chauffeur heeft een strak schema. De chauffeur wacht maximaal 10 minuten ter plaatse.