Belangrijke wijziging

lidmaatschapIn aanvulling op het huishoudelijk reglement van de Minibus voor Groepsvervoer willen we graag uw aandacht vragen voor aanvullende regels die de organisatie en communicatie ten goede zullen komen.

1. Omwille van veiligheidsredenen dienen alle te vervoeren personen, leden, geregistreerd te zijn voorafgaandelijk aan de rit.

2. Registreren kan:

  • online, mocht de persoon reeds lid zijn dan zal u dat door een “popup” verteld worden.
  • met een inschrijvingsdocument dat u telefonisch kan aanvragen via 016/20.53.83, elke werkdag tussen 9.00 en 12.00 en tussen 13.00 en 16.00 uur. Het document zal u dan per post worden toegezonden waarna u het ingevuld terug bezorgt.
  • door een inschrijvingsdocument online aan te vragen: ga naar “downloads” en download het document.

3. Ritaanvragen gebeuren telefonisch of online door gebruik te maken van het online document dat u kan terugvinden onder online aanvragen.

4. Voor speciale ritten, neemt u best telefonisch contact 016/20.53.83.

5. Minimum 1 week op voorhand moeten we in het bezit zijn van de namenlijst van de te vervoeren personen.

7. Indien er (tot op op de dag zelf wijzigingen) zijn aan de opgegeven lijst van personen verzoeken we u dit te bespreken met de chauffeur die dit zal noteren EN gelieve ons zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte te brengen. Bij afwezigheid kan u steeds een boodschap inspreken op het antwoordapparaat: 016/20.53.83.

8. Houdt rekening met de te volgen procedure bij annulaties. U kan hier alles over terugvinden in het huishoudelijk reglement.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink.